vrijdag 11 maart 2011

De vrije fee, kruidenproducten

Ik hoef niet zo nodig een eigen bedrijfje te hebben. Maar ik zaai heel graag en doe niets liever dan verspenen. Ik word heel blij van kleine plantjes die groot worden. En van stekjes die aanslaan. Voordat je het weet heb je veel te veel plantjes. Dus waarom niet proberen een gedeelte te verkopen.
Verder vind ik het ook leuk om te koken voor mezelf, maar ook voor anderen.Wat het precies voor een bedrijf gaat worden is me nog niet helemaal duidelijk. Ik laat het allemaal een beetje gebeuren.Kijk wel wat er op mijn pad komt.
Het belangrijkste is dat ik het leuk vind. Ik ga niet doen wat de mensen vragen. Vandaar de naam; de vrije fee, dat ben ik!
Ik word heel blij van deze naam. Ik moet de naam wel vaak herhalen om het me eigen te maken. Als keurig opgevoed meisje leer je toch vooral om niet aan jezelf te denken, maar om met iedereen rekening te houden. Dat leer je niet zomaar af.Zo langzamerhand besef ik dat ik bijna alles van wat ik vroeger geleerd heb moet afleren.Dat gaat al aardig de goede kant op. Ik hoop dat ik dat bij mijn kinderen anders gedaan heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten