donderdag 31 maart 2011

van het platteland moet je het niet hebben

Ik woon op het platteland, althans in een dorp.
Als mijn biologische groentenpakket op is moet ik naar de stad. In het dorp zijn nauwelijks biologische groenten te krijgen. De supermarkt heeft 1 of 2 soorten, maar het lijkt wel of het steeds minder wordt.De groentenboer heeft hoofdzakelijk van die voorgesneden rommel en van die snottige salades(sorry groentenman). Als ik rauwe bietjes wil hebben moeten ze besteld worden! (niet biologisch)
Nee,de verandering komt niet van het platteland. Ik heb een moeizame verhouding met het platteland. Ik verlang altijd naar de natuur, buiten zijn en de rust van het platteland, maar pas niet in een dorp, niet in dit dorp in ieder geval. Het interesseert me niet wie er gaat trouwen met wie. Wie vreemd is gegaan met wie. Of de buren de heg wel of niet knippen.Ik ben niet zo goed in praatjes over niets en heb een hekel aan gemeenplaatsen.

? Ja heerlijk. Dat mag ook wel een keer "zeggen ze dan terug. Hoezo, van wie mag dat.
Jammer dat er geen stadsboerderijen meer zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten