woensdag 2 april 2014

Strava

Mijn kinderen zijn al een tijdje bezig mij over te halen een smartphone aan te schaffen. Maar ik ben van de generatie die pas iets vervangt als het kapot is. In het geval van mijn telefoon duurt het toch te lang. Ik heb nog wat start problemen, maar een app op de smartphone vind ik geweldig.
Dat is strava. Ik ben aan het trainen voor de mont ventoux. niet voor een goed doel, gewoon voor mezelf. Op strava kun je zien wat je gefietst hebt, je gemiddelde en je kunt jezelf vergelijken met andere fietsers. Anderen kunnen je ook volgen op strava. Mijn kinderen wilden mij graag in de gaten houden. Het zal toch niet waar zijn dat moeder harder fietst dan de kinderen.
Vandaag een superdag. Bijna 50 km gefietst met een gemiddelde van 22.7 km per uur. En dat voor iemand die pas twee weken een racefiets heeft. Ik word erg blij van het fietsen. De endorfinen spuiten uit mijn oren.
Een gedeelte van mijn tocht (4 km) ging langs het kanaal. Op strava zie ik
dat ik op dat stuk gemiddeld 26 km per uur heb gefietst. Maar daarmee ben ik slechts 300 ste geworden. Dat kan beter.
Overmorgen weer "knallen langs het kanaal".


Geen opmerkingen:

Een reactie posten