zaterdag 13 juli 2013

groente beleving

In bedenk gelukkig op tijd dat ik biologische groente wil gaan kopen in Croy. Het groentewinkeltje is alleen op zaterdag open van 10.00- 14.00 uur. Het is ongeveer 40 minuten fietsen. Ik zoek een mooie weg, dat is voor mij of een stille weg of een weg met een apart fietspad. Ik fiets Stiphout uit en fiets het prachtige landschap van Croy in. Als cadeautje ook nog een prachtig kasteel en bijzondere koeien en schapen in de wei. Het groentewinkeltje is vol heerlijke biologische groenten vers van het land. Recepten krijg je er tussen neus en lippen bij. Als je wil mag je nog gratis een bos bloemen plukken onder de creatieve begeleiding van de betoverende dochtertjes. Met de fietstassen vol en vol van zoveel liefde voor het mooie van het leven stap ik weer op mijn fiets en ik rijd verder om het mooie rondje af te maken. Dit is niet zomaar groente kopen , dit is een groente beleving. Er zijn ook mensen die met de auto komen, dan mis je toch veel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten