zondag 9 februari 2014

workshop

Ik wil heel graag iets met mijn kennis doen. Meer mensen bereiken. Ik voel een enorme drang om meer mensen te vertellen wat een goede voeding en kruiden voor je kunnen betekenen.
Omdat ik heel goed ben in plannen maken maar niet in uitvoeren heb ik mijn vriendin ingeschakeld. Dat werkt goed. Een afspraak met
We hebben ieder onze speerpunten, verschillende items die we belangrijk vinden en vullen elkaar goed aan.
We gaan samen een korte cursus geven over gezond eten. Het worden 3 avonden luisteren, leren, koken en proeven. Het laatste halfjaar heb ik diverse lezingen over gezonde voeding bijgewoond. De interesse is groot, maar de verwarring ook. Ik heb het idee dat veel mensen behoefte hebben aan praktische recepten, tips en uitleg. We moeten meer groenten gaan eten, maar hoeveel dan? Geen suiker meer en minder koolhydraten is misschien beter, maar hoe doe je dat?
Welke vetten zijn goed en welke niet. Welke vetten mag je verhitten en welke beter niet.
De folder is klaar, het werven kan beginnen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten