vrijdag 11 mei 2012

Toch ziek

Dat was een teleurstelling. Vorige week, op vakantie in Frankrijk, verschrikkelijke keelpijn. Jammer, geen zin om te eten, terwijl ik het eten in Frankrijk altijd zo lekker vind. Erger vind ik het dat ik ondanks mn inspanningen om gezond te doen toch een besmetting heb opgelopen.
Ik had 4-5 dagen verschrikkelijke keelpijn, echter geen koorts. Misschien is dat wel een nadeel. Koorts zorgt voor extra aanvoer van afweerstoffen en het zorgt ervoor dat je, je rustig houdt.
Misschien duurde het wel zo lang, juist omdat ik geen koorts had en geen rust hield.
Na 4 dagen theetjes en kruidendrankjes een greep gedaan in de medicijnkast. Na 3 ibuprofenpillen(heerlijk geen pijn meer)was ik van de keelpijn af.
Ja, helaas zelfs een verstokte kruidenheks kan niet/wil niet zonder farmaceutische industrie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten