woensdag 9 juli 2014

Chips

De supermarkten doen goede zaken door de tot nu toe goede resultaten van `onze jongens` in Brazilië. Vooral de chips is niet aan te slepen.
Ik begrijp dat van die chips. Voor mij is er wat (paprika) chips betreft, maar èèn remedie, niet kopen.
Dat doe ik ook al jaren niet meer.
Maar de voetballers gaan op chips geen wereldkampioen worden.
De voetballers zijn dit jaar uitzonderlijk fit.
De voetballers eten net als de schaatsers in Sochi, sportbrood.
Het speciale sportbrood wordt ingevlogen vanuit Nederland.
Ik heb al eerder over het sportbrood geschreven. Het is brood van teffmeel met noten, rozijnen enz.
Het levert snelle en langzame koolhydraten, waardoor je langer energie hebt dan van gewoon brood of pasta.
Stel dat de voetballers wereldkampioen worden, wat zou het leuk zijn we dat succes niet alleen aan Louis en de voetballers zouden toeschrijven. Maar dat ook vermeld wordt dat ze dit jaar speciaal brood hebben gegeten. Wil je als sporter iets bereiken, zul je niet alleen hard moeten trainen, maar ook moeten letten op wat je eet.
Ik eet ook teffbrood met noten en rozijnen. Vrijdag heb ik met mijn vriend 60 km gefietst en voor het eerst bleef er iemand (die ik niet ken) zo'n 4 km in mijn wiel zitten.
Vanavond bij de wedstrijd geen chips en bier voor mij. Ik hou het bij noten en een glas wijn.


1 opmerking: